Το οροπέδιο

Το οροπέδιο

Αποτυχία!

Μετά από διαδρομή πολλών χιλιομέτρων και πάρα πολύ κόπο, κατάφερα να φτάσω στο οροπέδιο. Ήταν μαγευτικά, τα κόκκινα λουλουδάκια έδιναν όμορφες κόκκινες ανταύγειες στο απέραντο πράσινο. Το φως έπεφτε άπλετο πίσω από τα σύννεφα που βρίσκονταν στο βάθος του ορίζοντα. Ώρα να βγάλω φωτογραφίες σκέφτηκα…

Έστησα τη μηχανή πάνω στο τρίποδο, ρύθμισα μικρό διάφραγμα για να έχω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βάθος πεδίου, πήρα μια ανάσα και ξεκίνησα. Αποτυχία!

Τα σύννεφα φωτίζονταν τόσο έντονα από τον ήλιο, που δημιουργούσε μεγάλη αντίθεση με το έδαφος, ιδίως αυτό που βρισκόταν κοντά μου. Δοκίμασα μερικές λήψεις ακόμη αλλά όλες βγήκαν προβληματικές. Γύρισα πίσω απογοητευμένος, έθαψα τις φωτογραφίες σε ένα συρτάρι (του σκληρού μου δίσκου) όπου έμειναν για χρόνια.

Μήπως να τις «πείραζα» λίγο;

Σήμερα, χάζευα παλιές φωτογραφίες και βρήκα πάλι μπροστά μου το άλμπουμ από το οροπέδιο. Μια ιδέα στριφογύρισε στο μυαλό μου, μήπως να τις «πείραζα» λίγο; Έβαλα μπρος το ufraw και ξεκίνησα…

Προσπάθησα να μειώσω τη φωτεινότητα στα φωτεινά σημεία (σύννεφα κλπ), αυξάνοντας παράλληλα τη φωτεινότητα στα σκοτεινά σημεία (το έδαφος κοντά μου). Από κάποια στιγμή και μετά, άρχισε να μοιάζει με «κανονική» φωτογραφία τοπίου.

Το αποτέλεσμα δεν είναι ιδανικό, όμως κάτι σώθηκε να μου θυμίζει το υπέροχο οροπέδιο. Δυστυχώς, το μόνο που δεν κατάφερα ήταν να κάνω τα κόκκινα λουλουδάκια να ξεχωρίζουν, όπως την ημέρα που τα είχα ζωντανά μπροστά μου.

Σχολιάστε

