Γιατί έχω καιρό να ανεβάσω φωτογραφίες

flydeals

Τον τελευταίο καιρό πέρασα κάθε ημέρα και κάθε νύχτα ασχολούμενος με ένα νέο project. Είναι μια ιστοσελίδα για αεροπορικά εισιτήρια, προσφορές και συμβουλές για οικονομικά ταξίδια. Παρότι νέα, ήδη έχει δείξει ότι έχει δυναμική να πάει πολύ καλά. Δυστυχώς αυτή μου η εμπλοκή, είχε μεγάλη επίπτωση στη μεγάλη μου αγάπη, τη φωτογραφία. Από όταν ξεκίνησα έχω τραβήξει ελάχιστες φωτογραφίες, κι αυτές βρίσκονται ακόμη στη μνήμη της φωτογραφικής μηχανής. Δεν υπάρχει χρόνος ούτε για να τις περάσω στον υπολογιστή.

Η ίδια ομάδα που φτιάχνουμε το flydeals® ξεκινάμε ένα νέο project, ακόμη πιο περίπλοκο και χρονοβόρο, και θα το έχουμε έτοιμο σε μερικούς μήνες. Σε αυτούς τους μήνες θα συνεχίσω να τραβάω όποιο όμορφο τοπίο βρεθεί μπροστά μου -τις μετρημένες φορές που βγαίνω για βόλτα-, ή μια όμορφη στιγμή. Ίσως μετά τις γιορτές καταφέρω να ανεβάσω και καμιά όμορφη φωτογραφία. Μόλις ολοκληρωθεί η φάση της κατασκευής των ιστοσελίδων και ομαλοποιηθεί η δουλειά μου, ελπίζω να επιστρέψω δριμύτερος.

Καλές γιορτές με υγεία για όλους!

Συγγραφή: Αndreas Langousis

Σχολιάστε

